Moştenirea Dodge
1900

John şi Horace Dodge renunţă la construcţia de biciclete şi se orientează spre industria constructoare de maşini. Ei au stabilit o înţelegere cu Henry Ford pentru a produce cele mai multe părţi mecanice pentru noul automobil Ford.
1910

Este produsă primul autoturism Dodge- „Old Betsy”. Datorită presiunii publice Dodge construieşte un camion. Armata U.S. comandă autovehicule Dodge pentru a fi folosite în Mexic împotriva lui Pancho Villa. În 1916, locotenentul George S. Patton, călătorind cu un Dodge, a participat la ceea ce a fost probabil primul atac al unei „cavalerii mecanizate”. Fiabilitatea Dodge conduce la o relaţie strânsă cu armata U.S. Sloganul Dodge „Dependable” (de nădejde) îi va determina pe proprietari să popularizeze termenul de „dependability” (dependenţă).
1920

Cei doi fraţi se sting din viaţă la doar câteva luni diferenţă unul de celălalt. Bancherii din New York cumpără proprietăţile Dodge Brothers la preţul de 146 milioane $ în 1925. Dodge introduce prima caroserie din oţel. Dodge devine primul producător american de maşini care deschide o uzină în Europa. Camioanele Dodge sunt vândute sub numele de Graham. Dodge este vândut Corporaţiei Chrysler în 1928.
1930

Componentele maşinilor sunt trimise pentru a fi asamblate în Europa. Tehnologia avansează prin introducerea unor standarde de confort. Camioanele Dodge devin foarte populare în Europa. Construcţia camioanelor este transferată în uzina Chrysler din Marea Britanie. Dodge introduce motorul „Strainght 8”. Produsele Dodge sunt construite în funcţie de nevoile specifice domeniului în care sunt folosite.
1940

Dodge produce autovehicule, componente şi motoare pentru avioane în timpul celui de al doilea război mondial. Este deschisă în Chicago o uzină imensă, de 450 de acri, pentru construcţia de motoare. 400.000 de camioane Dodge sunt exportate în lumea întreagă datorită fiabilităţii şi încrederii de care se bucură Dodge. Este introdus un nou model de camionetă „Pilot House”. Dodge Powerwagons folosite în timpul războiului, rămân în producţie drept vehicule militare şi civile până în 1970.
1950

Un nou design „Forward Look” cu aripi şlefuite, parbrize curbate şi mânerele uşilor ascunse. Prima apariţia a camioanelor Dodge în filme, pe marile ecrane. În 1953, Dodge construieşte un motor Hemi V-8 în 1953.
1960

Tehnologia Dodge progresează în continuare: scaunul turnant pentru şofer şi frâne ajustabile. Dodge a introdus camioane pickup şi astfel, s-a mărit spaţiul protejat destinat încărcăturii. Fabrica Dodge I.C. Fields a promovat echipe pentru competiţia de maşini American I.C. Stock.
1970

Proiectat în Marea Britanie- Hillman Hunter, cunoscut ca Dodge 1500 sau Dodge Polara, este o „maşină internaţională”, construită în mai multe ţări. Dodge face o înţelegere cu Mitsubishi pentru a vinde Colt. Este lansat Dodge Omni hatchback care are un succes extraordinar. Camioneta „L’il Red Express” este cel mai rapid vehicul american produs în 1978.
1980

Omni primeşte motoare mai puternice, inclusiv o versiune modificată de Caroll Shelby. Este lansată prima camionetă Dodge Rampage cu tracţiune faţă. La sfârşitul deceniului, clienţii cer lansarea în producţiei a conceptului Dodge Viper. Minivan-ul Dodge Caravan este lansat în S.U.A. Camioanele Dodge concurează cu succes în Raliul Safari din Kenya în 1980.
1990

Este lansată Dodge Dakota - prima cu soft-top pick-up. Sunt introduse – pachetul sport Ram pentru fanii camionetei şi Quad Cab. Dodge participă din nou la NASCAR. Dodge Viper este lansat cu succes. Sunt introduse Cummins Turbodiesels şi Dodge „Big Rig”.